BLUE DENMARK – COMMERCE, COMPETENCE AND COOPERATION
·
Læsetid 3 min
Med Søfartsstyrelsen i spidsen markedsføres Det Blå Danmark som søfartsnation. Målet er at tiltrække maritime virksomheder og investeringer til Danmark og styrke eksporten af de maritime tjenesteydelser og eksport. Danske Havne anerkender værdien af Søfartsstyrelsens indsats med markedsføring af erhvervet. Nyt materiale kan anvendes af alle. Snart løber Danish Maritime Days af staben. Men både før og efter skal der være markedsføring af Det Blå Danmark. Målet med markedsføring er at fastholde og tiltrække maritime virksomheder og udenlandske investeringer til Det Blå Danmark. Det er at styrke eksporten af transportydelser og maritime services og produkter. Ideen med en fælles markedsføring er også at fremme synergien og samarbejdet på tværs af aktørerne i den danske maritime klynge. Det er flot og vigtigt, at staten – Søfartsstyrelsen – involverer sig så stærkt i at få markeret Danmark som søfartsnation. Søfartsnation i bredeste forstand. At myndighederne går stærkt ind i den overordnede fortælling om Det Blå Danmark og bidrager ved konkrete initiativer giver respekt og anerkendelse ikke blot ude omkring, men også herhjemme. Et konkret tilbud er markedsføringsmateriale om Det Blå Danmark. Havne er også velkomne til at bruge materialet, når I møder virksomheder, der kunne have interesse i Danmark eller danske maritime løsninger. Alt materiale er på engelsk. Det er en profilfolder, case ark og en lille infographic, der giver en 2½ minuts introduktion til Blue Denmark. Alt materialet kan findes via www.bluedenmark.dk. Danmarks officielle grønne brand, State of Green, har på deres webside et tema, hvor de sætter fokus på grønne maritime løsninger. Virksomheder, der fokuserer på bæredygtig grøn maritim transport og teknologiske løsninger har her en platform for at markere sig internationalt. Læs mere på bluedemark.dk og stateofgreen.com For mere information kontakt Nete Herskind, Danske Havne. Kilde: Det Blå Danmark
Med Søfartsstyrelsen i spidsen markedsføres Det Blå Danmark som søfartsnation. Målet er at tiltrække maritime virksomheder og investeringer til Danmark og styrke eksporten af de maritime tjenesteydelser og eksport. Danske Havne anerkender værdien af Søfartsstyrelsens indsats med markedsføring af erhvervet. Nyt materiale kan anvendes af alle. Snart løber Danish Maritime Days af staben. Men både før og efter skal der være markedsføring af Det Blå Danmark. Målet med markedsføring er at fastholde og tiltrække maritime virksomheder og udenlandske investeringer til Det Blå Danmark. Det er at styrke eksporten af transportydelser og maritime services og produkter. Ideen med en fælles markedsføring er også at fremme synergien og samarbejdet på tværs af aktørerne i den danske maritime klynge. Det er flot og vigtigt, at staten – Søfartsstyrelsen – involverer sig så stærkt i at få markeret Danmark som søfartsnation. Søfartsnation i bredeste forstand. At myndighederne går stærkt ind i den overordnede fortælling om Det Blå Danmark og bidrager ved konkrete initiativer giver respekt og anerkendelse ikke blot ude omkring, men også herhjemme. Et konkret tilbud er markedsføringsmateriale om Det Blå Danmark. Havne er også velkomne til at bruge materialet, når I møder virksomheder, der kunne have interesse i Danmark eller danske maritime løsninger. Alt materiale er på engelsk. Det er en profilfolder, case ark og en lille infographic, der giver en 2½ minuts introduktion til Blue Denmark. Alt materialet kan findes via www.bluedenmark.dk. Danmarks officielle grønne brand, State of Green, har på deres webside et tema, hvor de sætter fokus på grønne maritime løsninger. Virksomheder, der fokuserer på bæredygtig grøn maritim transport og teknologiske løsninger har her en platform for at markere sig internationalt. Læs mere på bluedemark.dk og stateofgreen.com For mere information kontakt Nete Herskind, Danske Havne. Kilde: Det Blå Danmark